leuke vriendinnen

• Marian Hakkaart

Als alleenstaande moeder lijkt het me leuk leuke contacten in of rondom Deventer op te bouwen. Ik ben 50+, woon samen met mijn tienerzoon.

Eigenlijk altijd druk met werk en huis, te weinig tijd voor mezelf.Ik ben beslist niet op zoek naar een relatie. Een warme vriendschap met dezelde belangstelling lijkt me leuk.Ik houdt van wandelen, fietsen, uit eten of terrasje pakken, theater of film.Lijkt het je wat? Mail dan.

• sveer

Hallo Marian,

Ik kijk nu voor het eerst op deventer.startpagina, en hoewel je advertentie “vriendinnen” er alweer een tijdje op staat (december 2008), leek het mij wel leuk om toch nog te reageren. Ik ben ook een alleenstaande moeder, ik ben bijna 50 jaar en ik woon samen met mijn 2 tienerzonen. Heb geen relatie meer, wel wat lieve vriend(inn)en en leuke kennissen, maar uitbreiding hiervan zo wel weer leuk zijn. Soms vallen mensen weg door verhuizing, veranderde omstandigheden, etc..

Ik weet niet of je nog op zoek bent naar nieuwe contacten. Maar ik hoor het graag van je.

Groet,

Sylvia

• anja65

hallo mijn naam is anja ben 43 jaar jong en alleenstaand

zou het leuk vinden om nieuwe mensen te ontmoeten mail gerust anjasiesta@hotmail.com