vriendinnen gezocht in Deventer

  • Martinka

    Hoi,

    ongeveer een jaar geleden ben ik met mijn vriend naar Deventer verhuisd.

    een mooie stad, maar…. een heel stuk minder mooi als je niemand hebt om hem mee te ontdekken ! omdat al mijn vriendinnen en kennissen in Zwolle wonen en ik ook in Zwolle werk, is het erg moeilijk voor me om me een beetje in Deventer thuis te voelen.

    ben ik dan zielig?

    welnee. het lijkt me alleen heel leuk om meiden rond mijn leeftijd (33-37) te leren kennen om af en toe wat mee af te spreken. mijn hobby's: af en toe uitgaan, winkelen, een terrasje pakken, wandelen, zwemmen, lezen, dieren, muziek (da's een belangrijke!) en natuurlijk nog veel meer, maar wie weet kom je daar nog wel achter !

    Ik hoop snel iets te horen, o ja mocht je een vriend hebben of getrouwd zijn; mijn partner Reinoud zit in vrijwel dezelfde situatie als ik, hij staat ook open voor nieuwe contacten !

    groetjes,

    Martinka

  • Miranda

    Waar woon je precies in Deventer? Ik in de vijfhoek.

    Ik heb echter geen partner…

    Oja ik ben 33 jaar het is met niet helemaal duidelijk hoe oud je zelf nou precies bent.

    Heb je inmiddels al wat contacten lopen??

  • martinka

    dag Miranda,

    misschien eens een idee om es wat af te spreken? ik ben 36 jaar en woon in Zandweert, vlakbij het centrum dus !

    ik hoop van je te horen …

    groetjes,

    Martinka

  • Sabine Westera

    Hoi Martinka,

    Ben je ondertussen al wat gewend in Deventer?

    Ik woon hier ondertussen 7 jaar en heb mijn plek wel gevonden in deze stad.

    Maar leuke vriendinnen kunnen er altijd bij…

    Groet Sabine

  • martinka

    Hoi Sabine,

    het begint allemaal een klein beetje te komen, misschien is het leuk als ik je mijn mailadres geef?

    martinka@tomaatnet.nl

    ik hoop van je te horen !

  • molenweg

    Hoi!

    Ik las net je advertentie op 't internet. Misschien heb je inmiddels al genoeg contacten, maar ik dacht, toch even reageren!

    Mijn naam is Karin, ben 32 jaar en woon sinds een jaar in Gorssel.

    Ik woon daar samen met mijn man en 2 honden.

    Het is een oud huis dat we zelf helemaal aan het opknappen zijn.

    Hobby's: tekenen, klussen, dieren, natuur, shoppen, uitgaan , theater/cabaret en je weet wel, gewoon lekker kletsen.

    Ben onderwijzeres en geef bijles aan huis. Verder rijd ik op de dierenambulance.

    Mijn vriendinnen wonen allemaal een eind bij me vandaan

    en dat is best lastig afspreken.

    Eigenschappen: spontaan, eerlijk en open, gezellig,veel gevoel voor humor,representatief, trouw, tja wat nog meer eh, o ja creatief.

    Ik mis gewoon een vriendin waarmee ik op z'n tijd leuke dingen kan gaan ondernemen.

    Het lijkt me daarom heel erg leuk om een ‘vriendin’ (hopelijk wordt het dat) van ong mijn leeftijd te ontmoeten waarmee het klikt .

    Ik hou erg van shoppen en lekker gezellige dingetjes doen. Gewoon af en toe bij elkaar op de koffie vind ik ook prima.

    Ook iemand die er voor je is als het een keertje wat minder gaat.

    Ik hoop iets van je te horen!

    Groetjes Karin

  • NightStone

    Hallo mijn vrouw woont haar hele leven al hier in Deventer en ik ben er sinds december 2000 bij komen wonen. Ook wij wonen op de zandweert, dus das vlak bij jou. Ook wij zoeken nog steeds leuke mensen om onze vrienden kring uit te breiden. Mail me eens op h.vanmiddendorp@home.nl dan kunnen we altijd kijken of er een klik is. Oh ja ik ben 31 en mijn vrouw is 35, verder hebben we 2 katten en een Jack Russel ( mijn trots ).

  • martinka

    Hoi,

    wat leuk, twee reacties

    :-)

    ik kom zelden op de startpagina maar sta zeker voor ieder contact open hoor, het lijkt me heel gezellig.

    wie is er nieuw, of iets minder nieuw, in Deventer ?

  • thereselandsmeer

    Hallo Martinka,

    Ik ben zelf ook op zoek naar vriendinnen in Deventer. Ben je nog steeds op zoek naar nieuwe vriendinnen ? Ik ben zelf 37 jaar en woon midden in het centrum van Deventer. Hoe oud ben jij eigenlijk ?

    Ik kan wel veel meer over mezelf vertellen, maar misschien handig als ik eerst weet of je nog nieuwe vriendinnen zoekt.

    Ik hoor graag van je,

    Groeten van Therese

  • Marion Deventer

    Ik woon sinds 2009 in hartje Deventer. Dat bevalt me goed maar het zou nog leuker zijn als ik ook wat meer mensen zou kennen om eens wat mee af te spreken of te ondernemen/sporten. Ik ben 41 jr.