ik zoek

  • daniela

    ik zoek menssen die op het wezenveld hebben gewoond of gewerkt

    dan gaat het om de periode dat de blizerd voor het eerst open ging dus het 1 jaar van de blizzerd mijn naam is daniela kuick een zou graag weer in contacht komen

    met mensen uit die tijd

  • Jan Bergevoet

    Ik ben Jan Bergevoet, docent verpleegkunde bij ROC Aventus aan de Singel in Deventer. Voor de opleidingen gezondheidszorg (verpleegkunde, verzorgenden en helpenden) ben ik met spoed op zoek naar “zorgsimulanten”. Mensen die een paar keer per jaar tegen een geringe vergoeding aan de hand van een casus een soort “neppatient” willen/kunnen zijn/spelen in de lessituatie. U hoeft niets af te weten van ziektebeelden/aandoeningen. Er worden geen medische handelingen op u uitgevoerd!!

    Voor meer informatie:

    J. Bergevoet@aventus.nl

    of bel 0612819964

  • Jan Bergevoet

    Auteur: Jan Bergevoet (—.adsl.wanadoo.nl)

    Datum: 07-08-2007 12:18

    Ik ben Jan Bergevoet, docent verpleegkunde bij ROC Aventus aan de Singel in Deventer. Voor de opleidingen gezondheidszorg (verpleegkunde, verzorgenden en helpenden) ben ik met spoed op zoek naar “zorgsimulanten”. Mensen die een paar keer per jaar tegen een geringe vergoeding aan de hand van een casus een soort “neppatient” willen/kunnen zijn/spelen in de lessituatie. U hoeft niets af te weten van ziektebeelden/aandoeningen. Er worden geen medische handelingen op u uitgevoerd!!

    Voor meer informatie:

    J. Bergevoet@aventus.nl

    of bel 0612819964daniela schreef:

    >

    > ik zoek menssen die op het wezenveld hebben gewoond of gewerkt

    > dan gaat het om de periode dat de blizerd voor het eerst open

    > ging dus het 1 jaar van de blizzerd mijn naam is daniela

    > kuick een zou graag weer in contacht komen

    > met mensen uit die tijd